Skip to main content

දැන් blogger templete හදන්න පට්ට ලේසියි

දැන් blogger templete අපිටම කියල හදාගන්න පුළුවන්. මාර ලේසියි. දෙන්නෙත් blogger site එකෙන්ම තමයි. හැබැයි sighn in වෙන්න ඕනෙ blogger in draft account එකෙන්. හිතන්න දෙයක් නෑ. blogger account එකක් තියෙනවනම් නිකම්ම මේකට යන්න පුළුවන්. යන්න මෙතනින්. ඊට පස්සෙ Layout > Page Elements වලට. ගියහම ඇති Template Desighner කියල tab එකක්. යන්න ඒකට. ඊට පස්සෙ වෙන දේ මම ලියල කියනවට වඩා මේ වීඩියොව බැලුවම ලේසියෙන් දැන ගන්න පුළුවන්.


මට නම මාර happy. මම උග්‍ර blogger fan කෙනෙක්. හැබැයි තාම අත්හද බලන්න බැරි උනා. මාර busy.

7455

Comments

එළ බොහෝම ස්තූතියි. මාත් ට්‍රයි කරල බලන්නම්..
ආයමත් බොහෝම පිං
Gayan Tharaka said…
මම නං කෝඩ් කරල එකක් හදන්න ඉන්නේ. මට ඕන විදියට ඕන ඒව එකතු කරලා.
Achira said…
බොහෝම ස්තුතියි. මාත් ට්‍රයි කරල බැලුවා. වැඩේ හරි. ටිකක් මහන්සි වුනොත් හොද එකක් හදා ගන්න පුළුවන්.
Shirosh said…
හැබැයි ඕක තාම අත්හදා බැලීමේ තත්ත්වේ තියෙන්නේ. ඒ කොහොම හරි මෙකෙන් අපිටම කියලා ටෙම්ප්ලේට් එකක් හදාගන්න පුළුවන්. මොනවා වුණත් Geek කෙනෙක් නම් Edit Html එකෙන් හදන එක තමා ලේසි. ඒක සංකීර්ණ වුනාට එළටම හදන්න පුවවන්.
@ Shiroshan Randika : එකඟයි....
දයියා said…
මලයෝ
අපි කොහොමත් කම්මැලියි. ඒ උපන් හැටිමයි.ඒ නිසා අනුන්ගේ පානෙන් එළිය බලන්නම තමයි කැමති. හොඳ එකා වගේ තව හොයපං හොයා ගත්තු ගමන්ම අපිට කියපං. නැත්නං ඉතිං අපි ලැග්ග තැනම තමයි.
සුභ දවසක්
Sam said…
එළ බොහෝම ස්තූතියි..
මාත් ටෙම්ප්ලීට් ටිකක් හැදුවා. ඒවා හැදුවේ dreamviwer වලින් .XML code කරලා ඔන්නම්
XML දන්නවා නම් ලේසීයි. w3shcool වල තියෙනවා XML lesson එවා බැලුවොත් ඉගෙන ගන්න පුළුවන්. ස්තුතියි ඔත්තුවට ට්‍රයි කරලා බලන්න ඕනේ
Unknown said…
@සසීන්ද්‍ර වීරසිංහ, පිං වලට පිං.
@ගයාන් තාරක, මාත් ආසයි එහෙම කරන්න. ඒත් මට ඒ ගැන දැනුම මදි.
@Shiroshan Randika,සසීන්ද්‍ර වීරසිංහ, අපි වගෙ මොන්ටිසෝරි ලමයින්ට පිහිට ඉතින් මේ වගෙ සරල දෙයක් තමා.
@අචිර ලියනගේ,දයියා,ධනංජය, ස්තූතියි කොමෙන්ට්ස් වලට.
අපිත් තීම් හදන වැඩක් කරන්න ගියා..එත් වෙලාව මඳකම සහ ප්‍රතිචාර මඳකම නිසා වැඩේ නැවැත්තුවා.
(ඒ උනාට තීම් දෙක තුනක් නම් හදාගත්ත but දැම්මෙ නෑ.)
මේකට ගිහින් බලන්නකො
Unknown said…
@සසීන්ද්‍ර වීරසිංහ, අපරදෙනෙ නැවත්තුවෙ.
This comment has been removed by the author.
අපි ලැබෙන comment බලල තමයි මේක කරන්න හිටියෙ.බැරි වෙලාවත් කවුරුවත් ගත්තෙ නැත්තං නිකං අපේ කාලය නාස්ති වුනා වෙනව.අනිත් එක මම මේ පාර O/L කරන නිසා මේ පිළිබඳ වැඩි අවධානයක් දෙන්න වෙලාවක් ලැබෙන්නෙත් නෑ.
ගූගල්ලගෙත් මාර වැඩ තමයි තියෙන්නෙ :D
ඔහොම ගිහින් ලෝකෙම අල්ලන්න වගේ ලෑස්තිය ;)

Popular posts from this blog

උෂ්නත්වය සහ රාත්‍රී නින්ද (සහ මගෙ ඇඳ)

මේ දවස්වල මාර රස්නෙයි. මං මදුරුවො කනවට නෙට් එකක් දාගෙන නිදාගන්නෙ. තවත් රස්නෙයි. ඉතින් ඔය දෙකම එකතු උනාම නිදාගන්නෙ කොහොමද? fan එක කෙස් ගලවගෙන යන සයිස් එකට දැම්මත් අමාරුයි. මාරම රස්නයක්. හැබැයි ඉතින් සෙට්වෙලා ආපු දවසකට නම් කිසි ප්‍රශ්ණයක් නෑ. බබා වගේ නිදි. ඔය වගෙ මේ ලඟදි සෙට් වෙච්ච දවසක උදෙ නැගිටල බලපුවාම් ඇඳුම් පිටින්ම නිදි. අම්ම ඇවිල්ලා අහනවා "------- උඹ ඊයෙ ගෙදර ආවේ කොහොමද කියලා?" මම මතක් කලා මතක් කලා අම්මට ආපු හැටි කියන්න. ඒත් ඒ වෙලාවෙ මතක් උනේ නෑ :) . හැබැයි ඔහොම හැමදාම වෙන්නෙත් නෑ. එදා සුට්ටක් වැඩි වෙලා.                       මම නිදාගන්නෙත් අමුතු විදියකට(හැමෝම එහෙමද දන්නෙ නෑ) මට ඔලුවට කොට්ටයකුයි, කකුල් දෙක අස්සෙ ගහන්න තව කොට්ටයකුයි ඕනෙ. එහෙම කරන්නෙ පැත්තට හැරිලා නිදා ගන්නකොට කොන්දට එන ප්‍රෙෂර් එක අඩු කර ගන්න. පොඩි කාලෙ රගර් ගහල කොන්දෙ පොඩි අප්සෙට් එකක් තියෙනවා. හැබැයි ඒක තාම කෙලින්. ඒ වාගෙම තමයි රෑට සිංදු අහල headphone එක තියන්නත් ඇදෙ මම පොඩි ඉඩක් හදාගෙන ඉන්නෙ. කොච්චර නින්ද ගියත් කවදාවත් එක තියන තැනට අතවත් යන්නෙ නෑ. headphone එක කවදාවත් ඇඳෙන් වැටිලත් නෑ. එතනම තමයි මොබ

Google Wave 16යි. ඒවා හරිම ලාබයි.

මට Google Wave එකක් හම්බඋනේ දැන මාසයකට විතර උඩදී. සුදාරක මල්ලී තමයි මට invitation එක එවලා තිබුනේ. ඉතින් මට ඕක ලැබිච්ච දවසෙ ඉඳන් මාත් බලන් ඉන්නෙ කාට හරි මගෙ ගානෙ invitation එකක් යවන්නෙ කොහොමද කියලා. මේ ලඟදි wave account එකට ලොග් වෙලා බලද්දී මටත් ඇවිල්ල තිබ්බා ඔය invitation යවන්න පුළුවන් කියන මැසේජ් එක. ඉතින් හරී.. සතුටුයි. ඉතින් ඕක දැක්ක වෙලේ ඉඳන් වටේටම කෝල් ගැහුවා. ඕනෙද කියල අහන්න. මම හිතුවෙ උණු කැවුම් වගෙ යයි කියලා. මොන, මුංගෙ ආඩම්බර. එකෙක්ටවත් එපාලු. එක්කො උන්ට හම්බ වෙලා. නැත්තම් එක එකා කියන ඒවා අහල දාලා බලන්නත් ඉස්සෙල්ලා එපාලු. කාට කියන්නද. තාම එකක්වත් දිගන්න බැරි උනා. facebook twitter වලටත් දැම්මා. ඒත් නෑ. ඉතින් බැරිම තැන තමයි මේ බ්ලොග් එකට දාන්න හිතුවෙ. අනේ කවුරු හරි ඕන එකෙක් ඉන්නවනම් මේල් එක දාලා කොමෙන්ට එකක් දාන්න ප්ලීස්. 8ම දෙනවා.   8යි නෙමෙයි 16යි(පස්සෙ දැක්කෙ).